В модулі № 8 ми поділилися прикладами учнівських робіт та проаналізували їх.
В груповій роботі визначили проблеми оцінювання проектної діяльності та запропонували шляхи щодо їх вирішення. Після цього було обговорено відповіді кожної групи.
В модулі № 9 необхідно було проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів та створити в робочому місці власну бібліотеку із контрольними списками оцінювання.
В груповій роботі визначили проблеми оцінювання проектної діяльності та запропонували шляхи щодо їх вирішення. Після цього було обговорено відповіді кожної групи.
В модулі № 9 необхідно було проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів та створити в робочому місці власну бібліотеку із контрольними списками оцінювання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий